Nálunk fontos a MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁS, és a tőlünk telhető legtöbbet megtesszük, hogy az ügyfeleinknek magas minőségű szolgáltatásokat, iskolákat kínáljunk. Hogy mindig magasan tartsuk a színvonalat, és mindig a legfrissebb információkkal álljunk az ügyfelek rendelkezésére, ez állandó figyelmet igényel a részünkről, hiszen folyamatos változásban van a piac, a kereslet és kínálat is.
Az egyik legfontosabb minőségbiztosítási szempontunk, hogy ISMERJÜK AZ ISKOLÁKAT, amiket ajánlunk. Nem csak postán kaptunk színes, szagos katalógust, ami mögött ki tudja mi van, (egyáltalán ott van-e az iskola – hallottunk már rémtörténeteket). Minden iskola igyekszik a legjobb fényben feltüntetni magát, mi viszont tudjuk, hogy melyik iskolának mik a valódi erősségei, gyengeségei, és pontosan emiatt tudjuk személyessé tenni az ajánlatainkat, ezért szükséges az, hogy kicsit rólatok is többet megtudjunk, hogy nektek milyen szempont a fontos. NOTE: ha még csak tervezed a kiutazást, ez egy fontos dolog, ajánlatkérésnél bátran jelezd, ha tudod, hogy neked vannak kiemelt szempontjaid, pl. egy konkrét helyszínhez ragaszkodsz, vagy az a legfontosabb, hogy egy pici, családias iskolába menj, de mindegy hogy hol.
A szezonon kívüli, csendesebb időszakban igyekszünk SZEMÉLYESEN MEGLÁTOGATNI AZ PARTNERISKOLÁINKAT, vagy pl. konferenciák alkalmával mindig megragadjuk az alkalmat, hogy a helyben levő intézményeket megnézzük. Vagy akár magunk is beülünk néhány órára :) Így tudjuk, hogy amikor TE, kedves olvasó, azt az iskolát választod, akkor mire számíthatsz. Persze nem az a lényeg, hogy tudni fogjuk, balra az első ajtó a könyvtár vagy a mosdó, hanem arról van szó, hogy látjuk, hogy hétköznap hogyan működik az iskola, milyen felszereltségük van, mit fejlesztenek, megkérdezzük a diákokat, hogy hogy érzik magukat, mi a véleményük. Vagyis, hogy milyen a valóságban. Így amikor Neked ajánlunk egy iskolát, biztos lehetsz benne, hogy amit mondunk, az úgy lesz ott, ahogy mondtuk.
Fontos a DIÁKOK SZEMÉLYES VISSZAJELZÉSE számunkra – a hazaérkező ügyfeleinktől megkérdezzük, hogy mit tapasztaltak. Az ügyfelek véleménye a leghitelesebb számunkra - ezért kiemelten fontos, a tőlük érkező visszajelzés, komolyan vesszük az értékeléseket, ez alapján módosítunk, tárgyalunk az iskolákkal.
Nem csak mi igyekszünk a minőségi iskolákat kiválogatni, hanem különböző NEMZETKÖZI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI SZERVEZETEKkel is szoros kapcsolatban állunk és az általuk akkreditált iskolákkal dolgozunk (pl. British Council, IALC, Quality English, English UK, Study World, ICEF).
Több mint két évtizedes tudás van a cégvezetés mögött, a MasterClass pedig már 17 éve van jelen a piacon – és még 17 év múlva is itt lesz – ezt a tudást és minőségi alap elveket adjuk mi Ügyfeleinknek. Így nálunk biztosra mehet.
a MasterClass csapata
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.